Blog powered by izyan.com

18 Bila Non-Muslim Ugut Islam dan Melayu

Jumaat, Ogos 26, 2011



18 ulasan:

  1. SEMOGA NERAKA JAHANAM LA TEMPAT YG SESUAI UTK SESIAPA YG MENGHINA ISLAM

    BalasPadam
  2. Religion breeds more hate than love. Destroy.

    BalasPadam
  3. neraka jahanam pa bendanya...orang kafir...bara api tr0s arrr

    BalasPadam
  4. buang negara la org nie.. x bersyukur duk kat malaysia.. mane2 agama pun mengajar kita hormat org lain.. nk pikir dia punya selesa je la..

    BalasPadam
  5. ckp je tu...brani ke buat? Allah wujud

    BalasPadam
  6. Seme agama lam dunia ni ajar kite hormat menghormati antara satu sama lain.. nmpknye org ni ade mslh psycology atau moral out.. semoga dia diberi kaunseling...

    BalasPadam
  7. keling mmg mcm tu bro.. aku da byk sgt pengalaman dgn paria2 ni semua.. sory terrasis pulak

    BalasPadam
  8. ini keling wajib dibunuh woo.. jatuh dosa klu xbunuh.. eh, duduk mane binatang keling ni??

    BalasPadam
  9. ini keling wajib kena bunuh woo.. jatuh dosa klu xbunuh... tetiba tercabar plak bila baca surat ni.. eh, binatang keling ni duduk mane eh?

    BalasPadam
    Balasan
    1. keling tu duk taman sri saujana kota tinggi...pegilah cari n bunuh dia...

      Padam
  10. sememang aku plg marah orang yg caci agama aku, tp jgn hanya salahkan dia, fikir jgak kenapa dia ckp mcmtu.

    BalasPadam
  11. keling yang tulis ni memang babi,sial hanjing,barua, paria, biawak...duduk estet la kalau x tau bcampur masyarakat. x pun pegi merambos kat negeri kau kat indiakeling tu..bodoh, bangang, bingai, baghal punya keling!!!!!!

    BalasPadam
  12. Sial punya anjing kurap!! berderau darah aku nak bagi tumpah darah anak anjing babi hina ni!!

    BalasPadam
  13. wtf foolish things to say! i think there's no brain in this fellow head. hahah lmfao

    BalasPadam
  14. hey keling paria sial...balik India la..bangsat keling tak sedar diri!! mcm org tak bertamadun...skt hati aku...pergi mampus la kau keling paria bangsat!!!!buat sial je ko duduk malaysia.

    BalasPadam
  15. keling bodoh..makan taik..bekagak macam di boleh ambik nyawa orang macam tu saja.sunat pun tekut..nak semmelih orang..ha ha ha..keling keling oii..paria pundek gedegak

    BalasPadam
  16. tanah melayu,melayu punye........law xnk, cri tmpt negara sndri ok.,jgn nk hina islam,kafir !!!!!

    BalasPadam
  17. TOAN TOAN & POAN POAN SEKALIAN JANGAN TERPERANGKAP DENGAN CARITA REKAYASA CAM NI. Ini sume bohong karot belaka, mana ada orang yang perangai macam ni, Kalau toan toan perati btol btol saulah ulah citer ni lawak urenk melayu untuk caripasal memulakan perkelahian dengan ureng kalingga atawa ureng sind. Kita ureng kalingga mana ada bodoh macam ni, karotlah. Kita oreng kalingga hormat sama oreng malayu dari dulu kini dan selamanya macam abang kita apa.

    BalasPadam