25 Aurat Wanita Zaman Sekarang alahai....

Rabu, Oktober 19, 2011


25 ulasan:

  1. gambar kat mana ni?

    BalasPadam
  2. ni lah bahayenye klu pakai jubah yg diberi nama 'jubah moden' dr kain chiffon (ehh tol ke eje, tlg btulkan).. wpun nmpk tebal, tp klu kena pada cahaya dan tempat, dah tuka jadi 'jubah seksi'

    BalasPadam
  3. >.< Uuuiiiiyyyyooooo.... Weeeeeewwwwiiiitt.. >,<

    BalasPadam
  4. tak salah nk pkai,,tp pakai la kain dlm MENGONGGG!!

    BalasPadam
  5. tu la,lain kali pakai kain dlm...kalau pakai bj kurung nipis pun pakai kain dlm...

    BalasPadam
  6. wei la hai takkan dia org x sdr pakaian dia org tu

    BalasPadam
  7. Apa ni? Astagfirullahhalazim.
    Fesyen ke?

    BalasPadam
  8. beh..boleh cuci mata

    BalasPadam
  9. ape jenis manusialah...

    BalasPadam
  10. baik punya view.

    BalasPadam
  11. pening........zzz

    BalasPadam
  12. Btol btol mancabar kejanjananku, nasib baik 3 boleh skali balon satu satu la kalo 5 kalo tak tahan ako bisa mati dibuatnya. waduh waduh apa bisa nempel huh hebat skali ayaman ... ayam...ayam...

    BalasPadam
  13. takde akal..kesiannya

    BalasPadam
  14. BOdOh pUnyEr mAnusIa!!ALLAH bAgI aKaL xgUnA n eLOk....

    BalasPadam
  15. berpakaian tapi macam telanjang.Apa punyr olang.

    BalasPadam
  16. Pakaian jubah sama..tengok tali dibelakang,macam ritual agama je.

    BalasPadam
  17. dah tak pasal2 kawan yg pakai kain pelikat tu terus intai burung takut dia terbang kesebelah plak ...haru.....haru.....

    BalasPadam
  18. hahah sakai2 tu nk jdi blowjob kot

    BalasPadam
  19. Malu aku dengar korang yg islam melayu ni komen, perasan org barat....

    BalasPadam