104 Bila Nik Aziz Sarapan di Warung

Isnin, Oktober 03, 2011


104 ulasan:

  1. ini gambar zaman PRU 2008 lagi.Modal pilihanraya katenye.Gambar tadah tangan sambil nangis xdeke?.20 tahun memerintah kelantan sampai sekarang menyalahkan orang lain dengan masalah di kelantan..jalan berlubang,penagih dadah,pengangguran,bekalan air,sampah dan HIV.

    -anak pasir mas-

    BalasPadam
    Balasan
    1. bodoh budak p mas ni.sejak merdeka,UMNO memerintah apa yg dia buat?Kedah,Ktan n Tganu negeri Melayu Bodoh!apa jd dgn negeri melayu?sdg kan pemimpin no 1 org melayu?budus la ko ni..ko kenal x tangga masjid?cuba rajin2 pegi masjid biar kenal agama.aku ni mmg jahil,xpe la ckp ko bodoh pun.skolah stakat pndai baca buku jer

      Padam
    2. woi palir bdk pasir mas..lu budu punya org,darah daging ko dh kn racun dek ungka politik kotor,54 thn merintah pe ko dpt..lu serupa itu lompat sikatak lompat..ko th x sape lompat sikatak lompat?..katak tu ader kt kelantan..banggang mcm ko..bodo...dok rok cetung.

      Padam
    3. jgn kutuk tuk guru kita

      Padam
  2. hbs yg kau perintah negara 54 tahun..ape yg kau buat..melancap je keje...bodo punya org..namawee lg pandai dpd lu la..!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko je la melancap 24 jam....ketua2 ko main ngan pelacur, main ngan jantan sama jantan, amek gambar bogel bg org tgk, main ngan bini org

      Padam
    2. sial punye jantan ko tu tak gitu ke

      Padam
  3. woi! kao buleh baca ke ape ada dalam ati orang?? ko makan ngan ape??ngan kaki?? jangan suke2 ngko je tudoh orang erkk...tak pasal2 ko bagi pahala free kat dia ..hampeh manusia macam ko ni...

    BalasPadam
  4. apa ada pada nik azis soal hudud bukan main nak jadi juara konon. taik kucing luu lah. kenapa soal murtad diam. dah jadi syaitan bisu kot. ekekekekek

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bila hudud dah leh buat, baru leh selesaikan isu murtad... tngok apa dah jadi isu lina joy

      cakap tongteng tongteng mcm keling karam, blagak cerdik tapi akal takdak..

      Padam
  5. ini kan gambar makan..knapa nak gaduh2..

    BalasPadam
  6. manusia akhir zaman..org yg kuat agama pun nk kutuk2,kte pun bkn baik sgt..spatutnye tuk2 guru ahli ulamak yg jd idola kte

    BalasPadam
    Balasan
    1. setuju alim ulamak patut jadi idola tp bkn org tua kat atas tu...tu kawan setan (dia sendri ckp), kawan kafir harbi, pemutus silaturrahim, tak pegang pada janji, perasan maksum.

      Padam
    2. kita tidak punya hak utk menilai orng,sedangkan diri kita sndiri masih terumbang ambing dengn dosa.tiap perkataan keji yang kita keluarkan sesungguhnya dinilai oleh Allah swt.jadi dari bercakp tentang orng lain sebaiknya memperbetulkan diri kita sendiri

      Padam
    3. macam ko mkn ngan garpu..kuku setan.dak gitu budak jahil?

      Padam
  7. biasalah... orang yang emo selalu tak bertempat akan memulakan pergaduhan... baik2 orang diam, boleh jadi gaduh lak.... hmmm lantak koranglah

    BalasPadam
  8. Kalau ada kena mengena dengan Islam semua komen tak bagus, macam abu jahal je semua yang kutuk nik aziz ni. Gambar makan pun kata tak bagus.

    BalasPadam
  9. Salah satu bila dunia akhir zaman,apabila hapus nye p'dakwah2,ulamak2 di muka bumi ini..

    BalasPadam
  10. yg x suka tok guru tayah bg komen... walaopon aq ni jahil.. tp nik aziz ttp jd idola aq... sejuk hati n mata bla aq pandang dia.. muka dia bersih je... ini mmg lahir dr hati aq.. bukn dr mana2 pengaruh... aq pon tatao knp....

    BalasPadam
  11. yg x suka tok guru bleh blah tayah komen... walaupon aq ni jahil tp nik aziz ttp jd idola aq... sejuk mata n hati bla pandang dia... muka nya bersih... ini lahir dr hati aq bukn pengaruh dr mana2 pihak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. eeiiiii geli la wey..nk muntah dgorr

      Padam
    2. mg2 lg menggelikn.haha.

      Padam
  12. Gambar ni diambil oleh seorang pelancong yang melawat kelantan. dia dan keluarganya singgah sarapan pagi di sebuah kedai makan. dia terkejut bila mendapati mb kelantan ni sedang makan sorang2 kat situ. ... dan pada pagi itu dia sekeluarga dibelanja makan oleh mb.

    BalasPadam
    Balasan
    1. pelancong??? ye la tu...hehehhe

      Padam
  13. pandangan beri secara logik akal.. bukan sifat amarah ataw nafsu... politik isu, pikirkan sendiri, tuhan bagi akal tuk memilih... cara menghkritik org perlu di ingat... kerana ia cermin wajah diri... jika keluar perkatan @#$% maka @#$% la kita... tunding hanya satu jari menghala... 4 jari lagi ke muka kita...

    BalasPadam
  14. kritik perlu cara yg baek.. dr akal fikiran... bukan hati, amarah ataw nafsu... pasal politik, hak individu.. tanggungjawab bila PRU laksanakan... tp, kritik secara baek maka baek la org itu... kritik @#$% maka @#$% la org itu. cara percakapan merujuk pasa wajah peribadi seseorg...

    Areminnz Amilin
    http://www.facebook.com/#!/profile.php?id=1466285644

    BalasPadam
  15. bgos la ni..makan tgn kanan..tutup aurat..makan duduk..selagi perkara itu x haram..kite boleh contohi dy..aq kcik agi..x men politik

    BalasPadam
  16. biaselah contoh yang baik, org kalau dah gelap hati dikutuk-kutuk....

    BalasPadam
  17. susah sebenarnyer nak tgk org besar2 nie... makan kat warung.. selalunyer depa mesti makan kat hotel2 kat restoran2 mewah.. tp ak selut kat Tok Nik... die selamba je makan kat warung x mlu pown...ak rs la.. klu org yg kaya pun lum tentu g nak mkan kat warung..

    BalasPadam
  18. dia makan kat warung pasal x cukup duit.. nak beli dadah bg kat rakyat ..sebab tu x dew duit.. bila ambiga lakhnat buat demostrasi,sume pengikut dtg dari sana.. dapat jalan2 kat kl, ambiga bagi duit belanja.. senang betul nak rasuah rakyat tok guru ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. ko ne mcm binatang jer...xde akal manusia..siamn mak ko besarkan utk jd bijak tp kecewa benar bapak ko kalu dpt anak mcm ko...

      Padam
  19. ko kutuk 2,koigt ko bagus sangat ke?

    BalasPadam
  20. pelik ar kn manusia ni..org yang alim2 pn korang kutuk...ape la nk jadi.. dia xde salah pn kt ko..klau apa yg ko ckp tu xbetul, dh jatuh fitnah tau tak?berdosa besar ko kt dia.. insaf la wei.. dh byk sgt ke amalan ko nk kutuk org len plak..? fikir2 kn la... wassalam..

    BalasPadam
  21. orang yang kutuk ulama tu org kurang agama, biar kita mati membela ulama,biar kita mati krana islam,tuhan bagi otak utk fkirkan yg mana baik yg mana buruk,tak apa kita tgok PRU13 nnti...

    BalasPadam
  22. kerna gambar sekeping, ramai dpt dosa kering....

    BalasPadam
  23. Sepatutnya org yg alim ni menjadi cth kepada kita semua tetapi kenapa dunia sekarang org suka menjadikan agama sebagai modal politik untuk menarik sikongan.Apa apa pun dia bukanya maksum so x payahlah kita bergaduh mempertahankan dia. setiap manusia ada kekurangan cumanya sebagai org yg berpengaruh dan menjadi idola ramai beliau sepatutnya lebih berani bersuara berkata yg benar bukan mengiakan sahaja apa yg dikata rakan rakan dlm pakatan rakyat demi kepentingan politik.

    BalasPadam
  24. hemm..makan kt warung pun salah ek tok guru..ade je modal korang2 ni nk komen yang tah pape yer..

    BalasPadam
  25. bagi penampar sebijik dekat komen 1 dan 4 pada tok guru nik aziz melampau pegi dulu kelantan baru cakap herai gak kalau cuti sekolah banyak lak bus rombongan cik kiah yg datang

    BalasPadam
  26. bodo betul sapa yang wat hal ni. aku pun sokong umno gak. tapi apa salahnya dia makan. makanan halal .apa kejadah banggang sangat kita ni satu agama . yang mana lupa tolong ingatkan. jgn bila org nasihatkan kita cepat mengelabah sound plak org yang nak mengajar. ingat dia tu imam. haram hukumnya menhjatuhkan maruah org mcm nie.

    BalasPadam
  27. tu lar walaupun aku nie jahil bab2 agama nih..tp pd aku baik kt tak pyh nak kutuk2 org yg tau bab2 agama...dah la kita nie mengaji pun x betul lagi...bab2 politik pun sm...ingat politik nie suci sgt ke...xnye...kotor belaka...jd baik diam dr berkata supaya tak jatuh dosa...huk3x...dari aku yg jahil agama n politik

    BalasPadam
  28. dosa...dosa.. kt mane2 pung ade. nate mu.

    BalasPadam
  29. ni la pemimpin sederhana...jiwa rakyat... tak perlu barang kemas berjuta, beg tangan beratus ribu. darah dia dan kita sama... dia tak mengagungkan diri...kita pun tak terlalu melampau mengagungkan dia... cukup kenal sebagai ulamak, hormat.

    kalau ketua menteri lain makan kat gerai, aku confirm penuh jer kat belakang tu kaki kipas mintak projek... wartawan pun sibuk jer amik gambar.... mcm PM ke sambutan Rumah Terbuka 1M kat Guar Perahu, Permatang Pauh haritu la... naik teksi... eskot FRU berlambak...hurm... makan "peknga" pun nak masuk surat khabar...hadoi...beza sgt berbeza!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. bnyk sgt baca harakah ye saudara

      Padam
    2. harakah jer xckup sedare...kami bace semua.utusan....harian metro...kosmo...malay mail..nstp. klu buleh surat khbr tamil pon nk bce.sbb kami melihat...dan berfikir.bru bersuara.dan bkn nyer skdr tgk tv....pastu nk cerita mcm tao semua benda

      Padam
    3. kami membace utusan...harian metro..kosmo..nstp...malay mail..klu buleh nk bce paper tamil skali.tp kita seeloknya bckp slps berfikir...melihat kbnrn.jgn stakat tgk tv..pastu nk cerita mcm semua kita tao

      Padam
    4. Assalamualaikum...yg awak baca tu paper pro kerajaan..Cuba baca yg lain same Dan bandingkan mane satu yg baik.mane satu yg x elok..jgn hanya awak berteraskan utusan melayu Dan sekutu dengan nye..sbb bnyak lagi isu yg dikupaskan yg x pnah ada Dlm utusan melayu Dan sebagainye..same mcm tv3,rtm..pnah die cite ape yg jadi pad a negeri yg diperintah nye..x pnah kan??aleh2 npk yg lain tu buruk.tempat sdiri mcm mane??sy bkn peminat politik..tp sy baca sume akhbar..baik utusan,harakah,metro,sinar keadilan..Dan bandingkan....skian..untuk BABY LEECH

      Padam
  30. Gbr tok guru mkn pun nk dijadikan isu..suka sgt buat dosa free..manusia akhir zaman..

    BalasPadam
  31. ntah la...daripada dk ngata orang baik kita ingatkan diri sendiri....kubur masing2...tanggung jawab memelihara agama bersama...itulah islam...yang baik dicontohi...yang menolak agama Allah wajib diperangi...tapi...dunia sekarang...kita xmampu nk perangi dengan kekasaran...cukup lah dahulu kite perangi jiwa yang telah dihasut oleh syaitan...semoga Allah menempatkan kita di syurga kekal abadi...amiin,......

    BalasPadam
  32. kepada yg.suka kutuk org. tu fikirkanlah..sanggupke tanggung dosa dok mengata org..

    BalasPadam
  33. Yg dok mengata..siap memperlekehkan hudud bagai..entahnya korang tu baca fatihah pun tak betul lagi..baik le korang muhasabah diri dulu sebelum mengata dan memperlekehkan agama..hudud tu hukum Allah..bukan undang2yg dicipta oleh nik aziz..dah le atas dunia ni byk buat kemungkaran..boleh pulak nak persendakan hukum Allah..tak takut Allah murka ke?

    BalasPadam
    Balasan
    1. kalau takut murka Allah jgn la berkawan dgn setan, jgn la bertuankan kafir harbi apa lagi sokong israel

      Padam
    2. Pas cakap tntg hukum hudud sbb nk membangkang.. Dh 3 kali bentang kat parlimen,bila dh 3 kali,so dh boleh laksanakan..napa tak laksanakan??? Klau laksanakan dh xda modal la nak tarik orang melayu kan.. Korang tau ckp ja.. Tau crita yg dbawa oleh org yg sama mcm korang ja..

      Padam
  34. skg apa cerita negara islam jadi negara kebajikan, mana dia semangat perjuangan Islam yg mula2, 2lah jgn suka mengkafirkan org jk tak memilih kan skg dah jadi sama, hiss tak faham apa sbenarnya motif2 politik skg

    BalasPadam
  35. Cukuplah Allah sebagai saksi..kepada manusia yang rasa terhibur melihat dengan mata yang kononnya hakiki, memikir dengan akal yang kononnya bijak, menilai dengan hati yang kononnya bersih --> Bagus sangat ke kedudukan kita di sisi Allah?..

    BalasPadam
  36. Yg menghina TGNA tu tanya diri sendiri. Ditakdirkan anda meninggal dunia. Antara TGNA / NR / MM. Kalau diberi pilihan siapa nak sembahyangkan jenazah anda, bacakan Talkin, Doakan Anda. Siapa yang anda pilih? Istighfar dulu pastu jawab. Hati org2 yg pegang pada janji shahadah InsyaAllah tahu jawapanya. Tapi sepatutnya pilih pemimpin tu sekarang bukan bila dah nak pergi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yaaa...itu yg kita cari..jasad x sempurna kalo pengisian rohani nya tiada. Manusia tiad a nilai dimuka bumi kerana harta, pangkat Dan kmewahan..tp dinilai dari takwa nye pad a Allah...subhanallah....ampunkan dosa hambamu yg terlanjur berkata ya Allah...

      Padam
  37. monyet2,..!!,..korg sume ni,..buduh!!

    BalasPadam
  38. apalah...ulama pun nak dikutuk ke...buta hati betul la..macam kau tu bagus aja

    BalasPadam
  39. Ini hanya sekeping gambar yang menunjukkan TGNA makan nasik... tapi mana lagi beribu2 gambar pada hari yang lain menunjukkan cara TGNA makan nasik? Ini bukan masalah kutuk TGNA atau apa, ini masalah pengikutnya yang amat taksub sehinggakan benda2 macam ni pun nak dibangga...

    BalasPadam
  40. yang bagi komen pasal mati pun bodoh. tu la taksub sangat pada nik najis ni. orang yang taksub pada manusia lain bukan ahli sunnah waljamaah.bila ko mati dah putus semua hubungan ko dengan dunia dan apa yang ko buat. doa nik najis takkan bantu ko dalam kubur. tidak sama sekali. nik najis dan pengikutnya adalah contoh khawarij yang paling nyata yang ada dibumi malaysia ini seperti mana dinyatakan oleh hadis nabi dan ulamak2 muktabar islam (ahli sunnah waljamaah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. islam agama ku, kaabah kiblat ku muhammad nabiku, alquran kitab ku,politik bukan pegangan ku,ajaran islam 1 nya yg nyata,TGNA Sembahyang x tinggal nape ko nk kutuk dia.najib tu ko nampak ke pi sembahyang.malaysia dah nk linkup utang bnyk ko tak tau.minyak nk naik ko x tau.pasal makan ko kecoh..sial la ko.????

      Padam
    2. najib mmg x sembahyang dia solat, tuan guru ko sembahyang yer....malaysia nk lingkup hutang bnyk (ni pengaruh harakahkahkah)minyak naik adat la satu dunia minyak naik, abis tu ko nk minyak harga mcm 10 tahun dulu?? hik hik

      Padam
    3. setakat pakai serbann ngn kopiyah.. takya la nk jdkan tu penilaian.. ada gak ustaz kena tangkap sebab rogol orgg

      Padam
    4. saudara2 sekalian...xprlu nk bdebat sgt la kn.aku penganalisis ekonomi.meh cni aku bg jwpn. YA!!!! mmg ngr kita byk sgt bhutang (bkn harakah ckp). ekonomi kita sebenarnye lbih teruk dr INDONESIA. cuma...Indon tu xmaju2...sbb rkyt die terlalu ramai. Malaysia ni cuma sebesar 1 wilayah shj di Indon.klu rkyt die hanaya 27juta (mcm M'sia) maka..mereka lebih jauh kedepan dari sudut ekonomi bbanding M'sia. psl smbhyg...solat tu..itu antara mereka dgn tua. xperlu nk gaduh2. lebih baik korg jaga amalan sendiri suda.

      Padam
    5. bAbY_LeEcH

      Hang p dok Indonesia pon baguih jugak..baghu hang tau apa kelebihannya jadi rakyat Malaysia..bungus...kalo asik terperok n dok baca haprakahkahkahakahak mmgla makin mmbaghal otak...
      Kalo ekonomi negara kite lbh terok dr Indonesia , wat pe la mamat n minah Indon sgp brgadai nyawa datang ke Malaysia utk mncari rejeki..mrk mngatakan Malaysia mrupakan lubok emas .. hny org Malaysia yg BEBAL tahap sial sj yg tau mnghargai kemakmuran negara kite..cis..dasar kufur nikmat..

      Padam
  41. cara ko komen dah tau ko taksub najib dan umno. pencacai. taksub pada peminum arak, penzina dan pembunuh. nauzubillah

    BalasPadam
    Balasan
    1. org umno x pernah taksub pd pemimpim, yg elok kita ikut yg salah kita bantai. x mcm puak2 ko dh terang berzina pun x caya lg..cctv tu besi...

      Padam
  42. kau ckp nauzubillah..tp kau pn kutuk 0rg..k0 pn sme je la..letak 0tak kt tepi bru ckp agknye..jgn sbb p0litik b0d0 sume nk gad0..d0k diam2 je suda..gmbr mkn pn jd isu..k0rg tuhan ke yg nk tau spe bt0l spe slh..?

    BalasPadam
  43. krana hati bdengki..mlayu sama mlayu pon bcanggah pendapat..si sepet memang gelak besar tengok bangsa ku er telagah...bila kata jihad smua kata nk dok bris dpan..tp hangpa smua x bsatu...politik oohh..politik...

    BalasPadam
  44. makan pun salah...

    BalasPadam
  45. @Anonymous
    Cara hidup yang sungguh sederhana.. cukup mengagumkan.. inilah contoh pemimpin yang berjiwa rakyat... tiada hotel 5 bintang, tiada bodyguard di sisi, tiada gelas genting, tiada pinggan kaca, apatah lagi pinggan perak..
    tiada double standard.. Apa fikiran anda?

    BalasPadam
    Balasan
    1. Ada dia bgtau dia nk pi hotel?? Sapa tau..

      Padam
    2. mmg die xbgtw...yg ko kecoh sgt knp..

      Padam
  46. berhujahlah pada ilmu berfikir pada logik akal..

    BalasPadam
  47. ade gak erkk manusia yg x tau malu duk kutuk2 n mengata2 TOK2 GURU n ULAMAK...susah jadinya bile manusia itu tiada agama...nie la silap nye ble ibubapa kurang bagi didikan agama kepada anak2...bile dah beso panjang x tau nk bezakan ulamak n pemerintah...emmm kesian lak aku rase...malang la sape yg datang dari keturunan kurang didikan agama nie....

    BalasPadam
  48. melayu sma melayu pn nk gduh..apadah....tgk je.lau nk komen tu,biar kne lah...ni gmbr mkn pn nk jd kn hal....lantak dia lah......

    BalasPadam
  49. daripada korang kutuk ulamak yang tengah makan kat warung,apa kata kamu cermin dulu diri kamu sendiri.da cukup bagus?maaf ckp la,org melayu yg berfikiran sempit mmg mcm ni la.klu xpuas ati,g la wat aduan kat nik aziz tu.yg duk komen kutuk2 dlm blog hiburan ni pesal?ade pekdah?emo je lebih.usaha xnk...hampehhhhhhh
    ikhlas dr aku yg menyampah.

    BalasPadam
  50. nik aziz ulamak politik...boleh blah la...pencen je la....ulamak konon...sederhana konon....uuuwwweekkkk.....

    BalasPadam
    Balasan
    1. sial benar kamu ...kalu kamu nie islam aku pulak kate nerakalah tempat kamu..mengucaplah sblm kamu mampos...

      Padam
    2. wekkkk nik najiss.. projek bg kt org cina.. tanah2 org melayu kat kelantan tu habis da kena beli ngan org cina.. jaga melayu kononnnnnnnnn sudahlah. dah kena beli ngan anwar juburi dan ambiga mcm ni la jd nyaa

      Padam
    3. tanah kat kel jgnkan cina,melayu yg bkn org kel pn xleh beli ok..dh dtg dr mana pulak org cina beli tanah kt kel.yg ada tanah tu yg mmg asal cina kel.klo kt neg lain mmg melayu xde tanah,mcm mak ayah ko la kan..agaknya la kan,,ko ni anak yg terhasil dari hubngan haram..tu pasal ko nyer mulut jaat sgt.mak ko pelacur eh,,kuat sgt melacur smp xsmpt nk ajar ko kan..ciannya...

      Padam
    4. Sy nak tya awak pernah pergi kelantan?Ada bukti ke yg bercakap tanah kelantan dijual pad a org cina.bercakap biarlah dgn bukti..satu masa melayu Akan merempat di tanah sdiri..yg tggal cum a di kelantan shja yg majoriti nya tanah org melayu...sedar sikit ea...

      Padam
  51. gambar makan pun nak gaduh...
    adoi... melayu sama melayu.. Islam sama Islam...
    patot la org bukan Islam pandang hina pada Islam..
    sebab mcm ni la..
    tak kira la kita parti ape pun..
    kita tetap satu agama... ISLAM...tu pegangan kita...
    ni la jadinya kalo Islam hanya pada nama jerr... Islam atas dasar politik...

    BalasPadam
  52. xsalah rasanya kalau dia nk makan kat mana pun..gerai atau hotel..itu adalah hak masing2..kalau mampu,makanlah kat hotel..tak mampu,gerai pun ok..janji kenyang..sudah..
    gambar ni mengatakan tok guru ni seorang yang sederhana..boleh saja makan kat gerai walaupun pada dasar pemikiran dan logik dia leh makan kat hotel..sama ja dengan pemipin umno lain..memang kita nampak diorang makan kat hotel mewah tapi xsalah pun kalau diorang makan kat gerai..mungkin ada masanya diorang akan makan kat gerai..kan..
    tapi jangan la kita terlalu taksub..menghina pemimpin..sampai dikatakan Nik Najis..tak baik macam tu..menghina saudara kita sendiri..Nik Aziz ada sumbangannya kepada kita..dari segi agama..walaupun masih ada yang salah tetapi sedikit sahaja salah itu..banyak yang betulnya..Umno pula membawa pembangunan kepada kita..ingatlah zaman sekarang..kita tidak berperang dengan kafir quraisy menggunakan pedang dan tombak..tetapi melalui teknologi dan pembangunan..melalui pembangunan,ianya mampu meningkatkan ekonomi kita dan menjadikan negara kita tidak dijajah ataupun negara islam dipandang hina kerana faktor kemiskinan..
    kedua dua parti politik utama , Umno dan Pas memainkan peranan yang penting dan kita memerlukan kedua-duanya untuk menstabilkan negara yang tercinta ini agar umat islam dan bangsa melayu tidak lagi dipandang sepi..

    BalasPadam
  53. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  54. tak salah kiranya pempin ingin makan di warung..walaupun berkemampuan makan di hotel..tak terkejut rasanya jika pemimpin umno juga mampu makan di warung..
    jangan la kita menghina seseorang dengan nama yang tidak baik..mengatakan Nik Najis..Nik Aziz memberikan kita sesuatu yang berguna pada dasar agama..walaupun ada kesalah yang kadang kala berlaku,namun kebenaran masih banyak yang boleh digunakan..
    Pas memberikan peranan besar dalam memperjuangkan agama islam..Umno memberikan sumbangan utama dari segi kemajuan ekonomi..
    peperangan pada zaman sekarang tidak lagi menggunakan pedang dan lembing tetapi lebih kepada kemajuan.
    Negara yang lemah dan tidak stabil ekonominya akan dicuba perintah oleh negara kafir quraisy..dengan kemajuan ekonomi,negara kita dapan menjaga kemerdekaan dan menjadi negara islam yang disegani..
    kemajuan dengan membelakangkan agama juga tidak berguna..hadis dan sunnah perlu dijadikan dasar didalam sesuatu kemajuan..
    molek kiranya umno dan pas bersatu agar dapat menjaga umat islam yang majoritinya berbangsa melayu di bumi Malaysia ini..

    -gto malaya-

    BalasPadam
  55. sedih bila baca komen2 korng... :( org melayu,beragama islam bercakaran sesama sendiri..

    BalasPadam
  56. orang2 kelantan pon datang kl berniaga kat sini knp??
    sebab dorang sendiri tau dok kat kelantan memang mcm dok kat indon..x b0leh idupp..aku sendiri pon makan kat kedai kelantan kat kl ni huhuhu

    BalasPadam
  57. nama islam dan agama islam hanya tertulis pada IC jek...... tpi iman,tkwa,kesabaran........lagsung tk ada dalam diri...suma ikut perangai setan.. sbb tu lah bercakaran

    BalasPadam
    Balasan
    1. begitulah manusia sekarang , membenci sesama islam
      tahukah kamu dunia sudah akhir zaman, petanda sudah
      jelas dan nyata, pada akhir zaman manusia akan membenci pada tokoh tokoh agama, dan tuhan amat menyayangi mereka, dengan jalan mengambil mereka pergi dari dunia fana ini dari terus menaggung dosa
      keadaan dunia, yang penuh dengan muslihat syaitan
      dan kamu mesti sedar apabila orang prang alim di ambil oleh allah,dengan siapa kita nak belajar agama nanti...... fikir kan lah wahai teman

      Padam
  58. ramai ahli akademik dan golongan cerdik pandai tahu apa yang baik apa yang buruk sekarang....maklumat tanpa sempadan. cuma yang tak tahu saja mudah ditipu..............fikir-fikirkan lah wahai org yang tak berilmu

    BalasPadam
  59. tolong jgn memburukkan imej ISLAM..dgn bergaduh sesama ISLAM.sesungguhnya kita bersaudara dan tiada siapa tidak pernah melakukan dosa or kesalahan. ni la antara salah satu perkara akhir zaman yg nabi pernah berkata..iaitu perkara2 fitnah dll akn turun dari langit(internet)

    BalasPadam
  60. bodoh betui..ape salah dia makan kat warung.kebetulan..kalau ada mb lain makan kat warung post kan je lah..takde masalah..PM punya gambar pun boleh..rosmah makan duduk atas tikar mengkuang duduk bersimpuh makan pulak dgn tangan..kalau ada kalau... kalau..baru orang respekkkk respekkk respekkkk..mana mana mana mana wahai orang umno ..tunjuk jee.biar terbeliak mata rakyat..haaa haa

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betul tu....saya sokong

      Padam
  61. Astagfirullah al azim..ingatlah.rumah kata pergi , kubur kata sini....

    BalasPadam
  62. ntah apa2 ntah lah korang

    BalasPadam
  63. Salam ....kita ambil positif...tapi jgn sekali-kali kita tolak negatif...

    BalasPadam
  64. lembu btul org Ameno nih....

    BalasPadam
  65. baru rau ke?org umngok ni mmg bebal

    BalasPadam
  66. mari kita sama-sama elak masuk neraka, sesungguhnya shurga yg Allah buat tu teramat lah luas, cari lah jalan masuk ke surgaNya,
    kalau ramai2 kita masuk gerenti tak sempit nya bagi orang-orang yg nak berfikir. fikirkan lah.

    BalasPadam