Blog powered by izyan.com

15 Kes Buang Bayi di Sentol

Rabu, Oktober 05, 2011

15 ulasan:

  1. manusia yang paling kejam sekali didunia...kesian bayi yang tak berdosa tu...

    BalasPadam
  2. mengapa bodoh sangat .... mengapa kalau tak nak kat anak tu... mengapa tidak di buang semasa dalam kandungan... lagi... masa lom di masukan nyawa kat janin tu. penat mengandong kan 9 bulan... bila lahir di buat mcm tu... tak takut ke nanti di akhirat budak tu minta balasan.... haiwan pun sayang anak2 nya...

    BalasPadam
  3. astarfirullah...

    BalasPadam
  4. kenapala manusia ni semakin hari semakin kejam.....nauzubillahi min zalik.....

    BalasPadam
  5. di dunia kau selamat, di akhirat anak ini akan cari kau, jawablah di depan Allah SWT

    BalasPadam
  6. sbb kejahatan manusia kejam dilindungi..bila ingin dilaksanakan undang-undang islam, semua masing2 memberi alasan tidak sesuai..smpai bila?? sampai terkena pd kita bru kita ingin bertindak..di brunei ke bawah duli paduka seri baginda sultan hassanal bolkiah telah bertitah segerakan perlaksanaan undang-undang jenayah islam..insyaallah kes sebegini tidak akan berlaku lagi kerana org yg melakukan kejahatan akan gerun dgn perlaksanaan undang-undang islam. kuatkuasa undang-undang hari ini tidak mendatangkan gerun sedikitpun..masuk penjara diberi makan, keluar buat hal pulak..fikir2kanlah..sama ada kita kesian pd pelaku jenayah @ kesian kpd mangsa jenayah??

    BalasPadam
  7. astagfirullah alazim..!!! semoga pelaku jenayah nie mendapat balasan setimpal dengan apa yg dia telah buat!!!

    BalasPadam
  8. orang yang buat ni memang syaitan.knpla mak ko x buat kat ko dulu mcm tu ms ko lahir dulu..aku doakan tuhan amek nyawa ko lebih teruk drpda itu..

    BalasPadam
  9. cpt2la laksanakan hudud..hnya hukum Allah swt shj yg adil. hancurnya ht tgok pic ni..:((((((

    BalasPadam
  10. hancurnya ht sy bila tgok pic ni...:((((((

    BalasPadam
  11. bodoh kan.. dasar manusia x sdar diri... lpstu nnti belakon alim laaa apa laaa... x pyh mau be munafik laaa... mmg s**l laaa...

    BalasPadam
  12. kejam...kejam...sampai hati...nape xberi je kat saya..biar sy jadikan anak angkat...

    BalasPadam
  13. astagfirulah........kejam

    BalasPadam
  14. sayu ati tgk bayi yg tidak bersalah nie...

    BalasPadam