Blog powered by izyan.com

13 Masih Ada Tak Wanita Seperti ini?

Jumaat, Oktober 07, 2011









13 ulasan:

  1. ada!!!!!!!!!!!!!!!1

    BalasPadam
  2. kenapa msti wanita jer...lelaki..????

    BalasPadam
  3. semoga Allah memayungi dia pula dgn 1000 rahmat!!

    BalasPadam
  4. lelaki xada....sebab lelaki suka tgok ajer kot.....dalam gambar tuh pon dah membuktikan...

    BalasPadam
  5. may g0d bless her...

    BalasPadam
  6. baru2 ni ade cite pasal kanak2 popuan kne langgar ngn van 2 kali kat China gak... yg lelaki tgk jer wat bodoh!! yg popuan jgak yg agkat mayat kanak2 2...

    BalasPadam
  7. ada tak lelaki camni

    BalasPadam
  8. lelaki tgk saja dan amik gambar jer

    BalasPadam
  9. SIANNYE ATOK 2....-.-

    BalasPadam
  10. wei..org ambik gmabr tu pun 2X5 ..tengok jer..

    BalasPadam
  11. u oreng sebok sebok ni watpe, ni bukan betoi betoi candidcam ni sebagian scene pilam cina kat honkkonk. mana ada oreng kesian sampai macamtu ngarotlah

    BalasPadam