Blog powered by izyan.com

7 Niat Untuk Membunuh Nik Aziz

Isnin, Februari 13, 2012


7 ulasan:

  1. dari ayat dia pun ramai da tau sape benar sapa salah.

    BalasPadam
  2. budak ni manusia ke atau dajjal? mugkin mak dia main dengan binatang haram mana, boleh dia keluar dr lobang mak dia..memang keturunan binatang la lu barua!

    BalasPadam
  3. Kebanyakkan orang yg dekt dgn agama di pandang hina oleh masyarakat yg celik IT....sbb org yg pegangkn agama nie di pandang kolot....mcm budak kt ats tu lh...suka2 nk bunuh orang yg mana boleh di katakan ULAMAK...mulut kalau zaman Rasullah dulu agaknya budak tu daa kena panah PETIR mati berasap bumi pun x terima...sbelum berucap nk ckp x fikir ngeri ker azab Tuhan....
    Patutlh Malaysia skrg 'femes' kes bunuh org nie,,, smua bersifat mcm budak kt ats tuh lah!!!!!

    BalasPadam
  4. Dewi Serikandi12 Mac 2012 3:18 PTG

    Keluarga kau penah kena bunuh dengan Nik Aziz ke sampai dapat hak bunuh dia?..Cukup la kalau kau hidup dan mati kerana Allah. Tak payah nak cakap besar sangat.Untung besar kau kalau hukum gantung boleh hapus dosa bunuh kau tu. Aku takut tak tertanggung dosa neraka Allah je..Taubat lah.Jangan taksub sangat dengan permainan dunia..

    BalasPadam
  5. ni la jd bila taksub sgt dgn politik....yg pas dgn pas nya..yg bn dgn bn nyaa...malu la nama ja islam...

    BalasPadam
  6. taksub dgn politik...
    tu la jadinya..
    bodoh...

    BalasPadam
    Balasan
    1. kenapa sampai macam tu kau nak bunuh orang, apa salah dia, kau ni orang ke binatang?

      Padam